Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

tirsdag den 17. juli 2012

Min farmors stol trænger til en makeover!

Sidste blogindlæg handlede om stole og det gav mig inspiration til dette indlæg. 




Min farmors stol er gammel og fin, men den passer ikke ind i vores hjem. Selv om vi har mørkt trægulv, har vi hvide vægge og lyse farver i vores indretning. Så min farmors stol kommer allermest til at ligne et stykke bierstube der er gået forkert.

Jeg kan få 800 kr for den på Laurits.com og svigermor er klar til at overtage den når som helst. Men jeg kan altså ikke skille mig af med den. Beslutningen er taget. Nu skal der gøres noget ved den!

Men hvad? 

Jeg tager imod jeres gode ideer med kyshånd!

Og hvis nogen af jer kan fortælle om stolen i almindelighed, kunne det da også være ret interessant at høre!

TAK


Den blev hvid. Er dog stadig en on going proces.


2 kommentarer:

  1. Jeg tror at det er det mørke gulv som ødelægger udtrykket... prøv at tage et billede af stolen på en helt hvid baggrund... eller på et sort og hvidstribet gulvtæppe.. det ville jeg kunne jeg tænke mig at se, inden jeg selv ville gøre noget drastisk ved den...

    Det broderede sæde er rigtig smukt, det må du ikke røre hvis du spørger mig... hvis den alligevel skal males, så måske højglans sort eller hvid.... eller skriggul!

    Kan du ikke putte den ind i photoshop og prøve at give den nye farver?

    SvarSlet
  2. Hej Snullemor

    Ja. Gulvet "ødelægger" helt sikkert udtrykket.

    Jeg rør ikke ved sædet for ja, det er virkelig smukt... og det er stolen jo også.

    God ide med photoshop!

    Tak for dine ideer:)

    SvarSlet