Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

torsdag den 24. januar 2013

Retro Give aways

Hej alle!

Jeg har fået den fantastiske mulighed, at kunne give retro sager væk fra www.pinkmokka.dk
Nu vil jeg gerne høre jer om der er noget specielt i ønsker jer, når det gælder retro? Molli der ejer Pink Mokka kan nemlig fremskaffe alt, mere eller mindre.

Er der ellers noget I kunne tænke jer at se her på siden? 

Måske mangler du  at se lidt mere orange indretning, fordi du fik en bøtte orange maling i julegave og ikke ved hvad du skal gøre med den.... Måske står en af jer og skal vælge tapet og mangler tapet inspiration. 

You name it. I'll find it:)







2 kommentarer:

  1. Hej Katrine
    Jeg skrev til dig fordi jeg var forelsket i de blå fliser i din header. Desværre er de for dyre til vores buget:(
    Så jeg kunne rigtig godt tænke mig inspiration til en dekorativ væg bag vask og kogeplade.
    Har selv mest haft fliser eller tapet i tankerne, men er åben for alt:)
    Det er et hvidt køkken med egetræsbordplader, helt enkelt. Har et par strejf af retro i form af en Lotus skål og Louis Poulsens arbejdslamper.
    Nyder virkelig billederne på din blog!!

    SvarSlet
  2. Hej

    Godt at du skriver!

    Jeg vil gøre mit bedste. Hold øje med de næste indlæg.

    Katrine

    SvarSlet