Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

tirsdag den 26. februar 2013

Første GIVEAWAY på bloggen!

Så er Casakatrines første GIVEAWAY i gang. Du kan vinde og vælge, tre ud af syv fine fund, sponsoreret af www.pinkmokka.dk


 Bjørn Wiinblad fad 
Storblomstret dug 
1 voksen sengesæt i rosa og grønne farver
Hvid bambi (med et lille afslag)
 Lille sort og hvid vase (art deco)
 Lille hvid vase (nyproduceret)
Salatbestik i teaktræ





Det eneste du skal gøre er, at kommentere nedenunder og endten skrive:

1. Hvad er dit bedste retrofund.
2. Hvad du kunne tænke dig at se mere af her på bloggen.
3. hvad du bedst kan lide ved dit hjem.

Hvis du vil dele denne giveaway med andre, eller på anden måde udbrede kendskabet til min blog, vil jeg selvfølgelig blive rigtig glad. Det er dog intet krav for at kunne deltage i bloggens første giveaway!

Vinderen får besked d. 8 marts.

www.Pinkmokka.dk kan også findes på facebook og er helt sikkert et besøg værd!

26 kommentarer:

  1. Det bedste i vores nyr hus, er min mand og min datter.
    Har efter vi flyttet skabt en kæmpe trang til at skabr vores hjem med lækre farver og en helveds masse retro som giver mig glæde :)

    SvarSlet
  2. Det bedste jeg ved ved min lejlighed er min stue med alle mine hjemmedesignede puder og intengiør:-)

    SvarSlet
  3. Bedste loppefund: en Fog og Mørup, gul emalje lampe.

    Elsker vores gamle hvælvinge loft i vores nye gildesal!

    Kunne være fedt med en snert af diy's på ting til hjemmet, ude som inde, man selv kan hamre, skrue, støbe, murer osv.

    Håber jeg er heldig!:)

    SvarSlet
  4. Hvor fint, Katrine! Jeg er helt klart med!!
    Hvad jeg bedst kan lide ved mit hjem? Lige nu er det vores stue, for den har fornylig gennemgået en større ombygning. Før var den underlig og upraktisk, og så var gulvet virkelig grimt! Nu er rummet lyst, lækkert, kvadratisk, praktisk og gut! Og så har vi fået nyt lyst og lækkert gulv :-) Du må komme forbi igen engang og se det, søde Katrine!
    Jeg instagrammer lige denne skønne hive away :-)
    Kys og kram og en lille snert babyduft ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Katrine.

    Orv din give away skal jeg da også være med i :o)
    Hi hi, kan godt være du trækker lidt på smilebåndet. Men efter Morten Korch og jeg er rykket i et pulterum-størrelses-soveværelse og pigerne har fået et stort lækkert værelse, er netop deres værelse husets foretrukne af alle. Dét er blevet SÅ hyggeligt. Det kan godt betale sig at kæle for hyggelige detaljer og finurligheder når resultatet er KÆMPE glæde for eget værelse ;o)

    Krydser fingre for jeg er den heldige :o)
    Kh Anette

    SvarSlet
  6. Åh, så fine ting - wiinblad fadet, teak salatbestikket og art deco vasen er lige mig. Faktisk leder jeg netop efter et teak salatbestik, så jeg krydser fingre...

    Mit bedste loppefund er mit fine teakbord, som er blevet mit hjørne i stuen efter kontoret blev opgivet til fordel for børneværelse. At min mor opstøvede en længe ønsket teakhylde til at hænge over er bare prikken over i'et.

    Din gode loppesmag gør at jeg da er nødt til at følge med her på bloggen. :)

    SvarSlet
  7. Nu har jeg ikke været så meget til loppesager før efter jeg blev gravid og brgyndte at blogge. Men det der lopperi smitter..
    I byen jeg kommer fra ligger Genbrugsen, og de er mindre snobbede/bevidste om hvad tingene er "værd". Så der gør mangode kup. Jeg har købt Wiinblad-platter fra vores fødselsmåneder til 30kr pr. stk. Og gammelt sygrej og bånd.
    Det er måske ikke mit bedste fund, men den bedste genbrugsbutik ;)

    SvarSlet
  8. Dejlige præmier - her må jeg da være med :)
    Mit bedste loppe/genbrugsfund må være en gammel lædertaske jeg fandt for snart mange år siden.
    Den var ved at falde fra hinanden og var lidt dyr i forhold til standen, men blev et rigtig hyggeligt projekt.

    SvarSlet
  9. Her må jeg da være med, og jeg melder mig lige som fast læser og laver lige et link på min blog men jeg når det nok ikke før i morgen:O)
    Bedste loppefund, det er nok et Teakbord med to plader, det havde så mange muligheder, kunne være lile rund, oval og lang næsten 3m og så var det super flot i designet, men efter en tid som vores eget bord, tog vi alligevel vores gamle plankebord tilbage, det er 3m og kan tåle alt fra rødvin til arbejdsbord og er alligevel altid pæn. Teak bordet solgte vi og det står nu på en skøn gammel gård på Mols. Men som man kan se på Fantast-fabrikken.blogspot.com så har vi fundet rigtig mange skønne ting.
    Eva

    SvarSlet
  10. Whauuu...sikke en lækker blog du har her, hvor er jeg glad for at jeg faldt over den, man kan jo sidde i timevis og se på lækre interiør billeder og drømme. Det er bestemt også nogle flotte give-away præmier du disker op med, jeg tror det hele ville pynte gevaldigt i min stue. Jeg er desværre ikke nogen ørn til at indrette, men jeg kan godt se hvad der er lækkert, mit ynglingsrum i mit hjem er nok min stue, for den er dejlig lys med kig til haven og terrassen. I gamle dage var jeg tosset med at gå på loppemarkeder og nogle af de bedste fund jeg gjorde der var gamle kaffe- og kagedåser, og så selvfølgelig en totalt fed lampe på sølvfod med en stor glaskugle ovenpå hvor der var en kæmpe orkide indeni der lå i vand. Den var så gyselig at man kun kunne holde af den ;-))

    SvarSlet
  11. hmmm mit bedste loppefund? Det må nok være min bambusstol med rustfristålfod. Den er flot, mega lækker at sidde i og så kostede den en 50'er.. Har også flere gange være heldig at finde Stavangerflint porcelæn. Dog uden selv at have brug for det, men i en kasse ment til mosaik, måtte det med hjem. Så nu står det og venter på en ny ejer en dag.. :)

    Dejlig blog.. jeg snuser lidt videre..

    SvarSlet
  12. lækre ting. krydser fingre for fad, sengesæt og dug :)

    jeg elsker indlæg med inspiration i form af masser af billeder og siys til alle mulige projekter :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  13. Det bedste ved mit lille hjem (deler en 1-værelses med min dejlige kæreste) er rammer med billeder, som gør det hele mere personligt og hyggeligt.

    SvarSlet
  14. ej hvor fedt ! har ønsket mig sådan et fad SÅ LÆNGE!

    det bedste derhjemme? pt er det den dejlige familie jeg deler huset med. men om en måned flytter jeg hjemmefra, alene, i store tyskland. langt væk fra alle. så derfor glæder jeg mig til at flytte mine danske fund ind i min lille tyske hybel. Der står allerede et par wiinblad ting og venter. jeg har en vase som er mit tandkrus - bliver bare så glad hver gang jeg ser på det.

    SvarSlet
  15. Bedste retrofund var en gammel teater kommode som jeg fandt hos online hos en dame der boede på nordsjælland. Jeg kørte halvanden time for at hente den. Den er så fin og unik. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Det jeg bedst kan lide ved mit hjem, er at det ikke er et udstillingshjem.

    SvarSlet
  17. Jeg er simplethen så dårlig til den slags og kan faktisk ikke komme i tanke om et fund. Men jeg beundrer og misunder alle jer andre der har flair for at gøre gode fund. Det er jo derfor jeg følger med her hos dig;-)

    SvarSlet
  18. Sikke en fin blog, den er jeg ikke faldet over før nu.
    Jeg elsker dine indlæg med inspiration, det er dejligt at se skønne billeder:)
    Jeg elsker vores nye hus og de næsten 200 m2 - og haven! Jeg har drømt om e have i de sidste mange år jeg boede i Kbh - nu skal den rigtig gøres i stand til sommer:)

    Kig gerne ind til mig:)

    SvarSlet
  19. Jeg finder virkelig stor inspiration i at kigge temaer, som fx når du kører sort/hvid, på samme måde vil det være fedt med kontorindretning, vaskekurve osv, så der er forskellige bud i et indlæg. Det gør du allerede, men mere af det :-) Mit bedste fund til hjemmet, er en lille undseelig porcelænsastronaut på ca. 15 cm fundet på etsy.com og han står nu i en Hayacrylkasse og troner helt diskret, jeg ved ikke hvorfor den er bare så speciel og fin og ingen andre har en magen til. Det bedste ved vores nye hus er, at det er fra 60'erne og derfor passer perfekt til mine retrofund, meget bedre end da vi boede i lejlighed. Og jeg håber sådan at retrobestikket kommer herhjem at bo, det passer lige ind :-)

    SvarSlet
  20. Ihh hvor fedt!
    Vi har en kæmpe Wiinblad plakat hængende i stuen, det er en gave fra min svigermor, som har købt den på auktion. Jeg elsker den!
    Så et wiinblad fad til at pryde på sofabordet, ved siden af plakaten, er da slet ikke af vejen :)

    SvarSlet
  21. Mit bedste fund er en original krenitskål med grøn inderfarve. Min yndlingsting her i hjemmet er nok de gamle apoteksting, vi har arvet fra min far (stadig i live, men havde ikke plads til mere) der er apoteker - gammeldags disk, originalflasker, bøger, vægt og meget andet. Også fordi det minder om mit barndomshjem, der også var fyldt af disse ting. Og bloggen skal da bare være som den er. :)

    Det var hele tre ting på én gang ... håber, det giver tripel held. c",)

    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  22. Jeg vil rigtig gerne være med i den aller første giveaway! ;-)
    Jeg kan slå to fluger med et smæk. Mit bedste loppefund er nemlig også det jeg er gladest for herhjemme. Nemlig vores gamle Europakort jeg har fået af min søde svigerfar. Han måtte igennem ild og vand for at skaffe mig det, men hold op hvor er jeg også glad for det :-)
    Jeg krydser fingre for de tre skønheder lander her!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  23. Fantastiske ting du har fundet!
    Mit bedste retrofund må være den skønne stol der stod til storskrald da jeg vandrede hjem fra uni en dag, og nu spreder glæde med sit broderede betræk :)

    SvarSlet
  24. Mit bedste loppefund er, uden tvivl, den skønne skønne sommergule dreje-telefon jeg fandt til kun 50 kr. Den minder mig om min mormor og varmer mit hvert hver gang jeg kigger på den.

    Jeg elsker DIY projekter, så dem kunne der sagtens være nogle flere af :)

    Dejlig dag til jer alle sammen.

    Thildekj@gmail.com

    SvarSlet
  25. Hvor er din blog fin- lige nu kigger jeg lækre fotos med indretningsinspiration fordi jeg skal flytte- jeg har mange lækre loppefund og kan ikke lige vælge det bedste- måske nogle keramikvaser ... men jeg vil gerne se mere indretning af arbejdsplads, krearum integreret i hjemmet på en fin måde- så den pæne stue kan bruges til noget :-)

    SvarSlet
  26. Håber jeg kan nå at være med. Det jeg elsker mest ved mit hjem er hyggen ved det. Mit bedste retrokøb er min samling af Søholm keramik

    SvarSlet