Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

fredag den 8. marts 2013

Og vinderen er...

Jeg er både overrasket og overvældet over, at så mange har slået vejen forbi min blog og været med til min allerførste GiveAway!

Der er mange gode ønsker og ideer til hvad I kunne tænke jer at se mere af på bloggen.
Så mange fine fortællinger om det bedste ved jeres hjem og så mange dejlige retrofund, I er glade for og som har betydning.

Tak for jeres deltagelse og for at I var med til at gøre min første GiveAway en god oplevelse!

OG VINDEREN ER...








TA TADA TATA DAAAAAA


 Tillykke Line Alfie, du vandt! Nu skal du vælge tre af de syv fine retosager og skrive din adresse. Så er de på vej til dig:)

3 kommentarer:

  1. Ih da, nu kom jeg for sent til din fine give-away, men pyt-Opdagede til gengæld din fine blog.
    Har fluks tilmeldt mig:-)

    SvarSlet
  2. Hej ByFonna. Velkommen til og tak for at du blive hængende. Heldigvis kommer der flere giveaways så dem kan du være med i:)

    SvarSlet