Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

mandag den 17. juni 2013

Happy give away!

Jeg har fået en fantastisk give away tilsendt med posten!
Charlotte Hedeman Gueniau, der har etableret http://www.rice.dk/ har en mission. Den er at bringe flere farver, glæde og humor ind i folks hjem og hverdag. Det stemmer så fint overens med det Casakatrine er her for. Derfor er jeg også sindsygt glad over, at Charlotte er med på at lade en af jer vinde hendes seneste bog, Happy Home.


Bogen du kan vinde, er fyldt med lækre billeder og tonsvis af inspiration. Den sprudler af liv og godt humør og kan ikke andet end at smitte af på dig og dit hjem. 




For at få fingrene i bogen skal du gøre dette:

Melde dig som fast læser på min blog og følge Charlottes magiske univers på  http://everydaymagic.dk/

Du er også velkommen til at like begge vores sider på FB, men det er ikke en del af konkurrencen.





HUSK:
For at jeg kan finde den heldige vinder, skal du skrive i kommentarfeltet under dette indslag. Så har jeg nemlig alle navne samlet et sted. Klar til lodtrækningen her på bloggen d.4 juli. 

Happy give away!



De første 8 læsere som har kommenteret indlægget, er stadig med i konkurrencen, selv om der er sket ændringer i dette indlæg siden.  



26 kommentarer:

  1. Skøn give-away!! Den bog vil jeg meget gerne kigge nærmere på..;O)
    Er nu med som fast læser og vil straks sende en deler af sted via FB..

    Kh Betina - betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt klart med - kender bogen og vil rigtig gerne eje den for evigt : )
    Følger både her og der : )

    SvarSlet
  3. Følger jer begge og krydser hermed fingre for at den utroligt fine bog lander hos mig.
    rikkeoesteroe@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg ville elske, at vinde denne fantastiske bog :)

    SvarSlet
  5. Den bog ville jeg gerne bladre i:) krydser fingre!

    SvarSlet
  6. I´m in it to win it :0)Møs!

    SvarSlet
  7. Den har jeg længe ønsket mig :-)

    Jeg har ikke været forbi dit univers før, men her ser skønt ud, så jeg har straks tilmeldt mig som læser - også hos RICE-lady. Og så linker jeg til din fine konkurrence fra min blog - lige her: http://tichtach.blogspot.dk/p/give-aways_1.html

    KH
    tina

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage :)
    mvh Caroline
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hej!
    Har netop tilmeldt mig som fast læser, både her og på Charlottes Bloglovin.
    Vil glæde mig til at følge jer begge fremover :-)
    Krydser fingre for at bogen flyver hjem til mig, den ser spændende og meget inspirerende ud!
    KH. Louise

    SvarSlet
  10. Ihhhh denne bog ville jeg elske at vinde

    SvarSlet
  11. jeg er med :) sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

    SvarSlet
  12. Deltager! Jeg kunne så godt tænke mig Charlottes bog. Må eje! :)
    Tag også et smut forbi min giveaway som trækkes i morgen. :)
    http://littlemsladybug.com/?p=953

    SvarSlet
  13. Sikken en fin blog du har :-) dejligt at jeg lige fandt dig!! Og endnu skønnere at du har en dejlig giveaway kørende. Elsker Rice universet og ville elske at starte min ferie med ny inspiration fra den lækre bog. Følger nu både dig og Charlotte flere steder :-)

    SvarSlet
  14. Det er sådan en bog, jeg har brug for <3
    Følger på Google og everydaymagic på Bloglovin :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Lækker giveaway - jeg vil MEGET gerne være med. Jeg elsker selv farver :-)
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min blog og giveaway på www.louise-lerche.blogspot.dk

    Vh Louise
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Den ser vel nok fin ud - jeg er med :-)

    SvarSlet
  17. Følger nu!

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    // www.millelove.com

    SvarSlet
  18. Den skønne bog ville jeg godt nok gerne eje :)

    /Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil da MEGET gerne eje denne bogen;)

    SvarSlet
  20. Super bog - kunne godt bruge noget inspiration

    /Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  21. selinedam@hotmail.com

    Deltager :-)

    SvarSlet
  22. Hvor ville jeg virkelig, virkelig, virkelig elske, at få fingre i Charlotte's lækre bog :)

    SvarSlet
  23. Den bog vil jeg meget gerne vinde :)
    Hilsen Majbrit
    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Spændende bog, den vil jeg grene vinde:)
    Hilsen Pia:)

    SvarSlet