Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

onsdag den 21. august 2013

Man har lov til at drømme

Kender du den leg? Den hvor man ikke begrænser sig, men bare giver sig selv lov til at drømme løs. Det kan der komme meget forskelligt ud af. Her er det "Hvor og i hvad ville du bo i, hvis du havde muligheden" legen.

Den gør mig altid glad, for jeg har accepteret, at det ikke er alle drømme der bliver til virkelighed. Hvilket betyder, at nogle af dem rent faktisk gør. Gad vide om jeg ender i huset i Grækenland, eller lejligheden i....?


Indgangen til mit hus i Grækenland

Bagsiden af mit hus i Grækenland

Et af rummene

Foran min lejlighed 

Set fra en anden vinkel

Udgangen til baghaven i Frankrig

Stemning og udsigt fra et af værelserne

Træhytten i skoven

Eller måske ser den mere sådan ud

eller sådan...

100% træhytte set fra anden vinkel

Altid med få skridt til stranden 

For der SKAL være havudsigt

og plads til en veranda.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar