Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

onsdag den 8. august 2012

Hvem aber efter hvem?

Jeg er ikke ude på at gøre reklame for Hennes & Mauritz, men prøv lige at se deres sidste nye magasin! H&M er også "gået Bohemian". 

Og jeg har fået endnu mere blod på tanden. 


Så nu er malingen er købt!


 Mit skrivebord skal males blåt.

Og sådan kom det til at se ud.

Og det gamle spejl, som står i soveværelset, bliver gult. (er ikke kommet dertil endnu;)

Og ja, det er de svenske farver og nej det er ikke til ære for H&M. Jeg havde slet ikke tænkt over det før NU. Jeg viser selvfølgelig det færdige resultat her.

Lige nu, er jeg dog ved at male min farmors stol (se evt. indlæg). Den bliver hverken gul eller blå, men kommer helt sikkert på bloggen sidst på ugen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar