Til inspirationen, glæden, fantasien og boligjunkien.

fredag den 10. august 2012

Min farmors stol - Før og efter.

Selv om jeg, i de seneste blogindlæg, har slået et slag for farver, var jeg nok ikke helt så modig, når det kom til min farmors stol.

Før

Efter

Den er nemlig blevet hvid. Meget hvid...Og jeg er ikke sikker på, at jeg er helt solgt endnu...Lige nu får den lov til at stå, så jeg kan synke indtrykket. Måske er " farmors stol", et never ending blogindlæg;)

Måske det vil hjælpe, at slå et slag for den hvide farve.






2 kommentarer:

  1. Den er blevet SÅ flot din stol! Virkelig!!! Og stoffet som du har bevaret kommer så meget til sin ret!! Tillykke med det suveræne resultat : )

    SvarSlet
  2. Snullemor!

    Du ved lige hvad jeg har brug for:) Tak, tak, tak!

    Godt du kan lide den - den "vosker" lige så stille på mig, også.

    God weekend!

    SvarSlet